سرهنگ همتی زاده از برگزاری مانور بدون حادثه در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:مانور روز بدون حادثه با افزایش حضور تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری و دستگاه‌های امدادرسان در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در می‌آید.

او در ادامه اظهار کرد:روز بدون حادثه یک روز نمادین در اجرای قوانین و مقررات از سوی رانندگان و نظارت و کنترل از سوی پلیس با اعزام تیم‌های گشتی به محور‌های اصلی، فرعی و روستایی و همچنین ارائه خدمات از سوی واحد‌های امدادی به امدادخواهان است.

سرهنگ همتی زاده بیان کرد:نقش مردم در پیشبرد اهداف پلیس راه غیرقابل انکار بوده و خوشبختانه از ابتدای سال تا کنون با همکاری و مشارکت خوب مردم و فعالیت سازنده و اثرگذار دستگاه‌های خدماتی و امدادی در کنار پلیس راه شاهد کاهش ۴۳ درصدی تصادفات رانندگی بوده ایم و انشاءالله با مشارکت مردم شاهد ادامه این روند در روز‌های آینده باشیم.

او در پایان اعلام کرد:مانور روز بدون حادثه با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و فوریت پزشکی و همچنین استانداری استان برگزار گردید. تا انشاءالله در میدان عمل و خدمت رسانی به مردم این دستگاه‌ها بتوانند نقش اثرگذاری در کاهش تصادفات رانندگی و کشته شدن ناشی از تصادفات داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.