پدر امیر علی احمدی، به فکرش هم خطور نمی‌کرد که با مراجعه به این بیمارستان مشهور در غرب تهران پسرش را از دست بدهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پدر و مادر امیرعلی احمدی با مرگ فرزندشان سردترین شب زندگی خود را در تیر ماه سال ۹۷ تجربه کردند.

 داغ نوجوان از دست رفته بعد از ۲ سال هنوز برای خانواده احمدی زنده است. امیر علی احمدی، پسر ۱۴ ساله با استعداد المپیادی که عضو تیم والیبال صنایع دفاع تهران بود به دلیل یک اسهال و استفراغ ساده همراه با پدر و مادر خود به بیمارستانی در غرب تهران مراجعه می‌کند.


بیشتر بخوانید


پدر امیر علی احمدی، به فکرش هم خطور نمی‌کرد که با مراجعه به این بیمارستان مشهور در غرب تهران پسرش را از دست بدهد. خانواده احمدی پس از چند ساعت پر تنش موفق به بستری کردن امیر علی می‌شوند. آن‌ها که امید به خوب شدن حال عزیز دردانه خود داشتند در یک لحظه متوجه غیبت پزشک کشیک شیفت شب می‌شوند.

رفته رفته حال امیر علی در اورژانس بدتر می‌شد و خانواده احمدی همچنان منتظر پزشک کشیک بیمارستان بودند که در بیمارستان حضور نداشت. ساعت ۲ بامداد پزشک کشیک با حال نامساعد و با تاخیر ۴ ساعته وارد اورژانس شد.

امید به خوب شدن امیر علی، دوباره در قلب پدر و مادرش پر رنگ شد. اما یک اشتباه پزشکی ورق را بر گرداند. با تزریق آمپول پتاسیم به امیر علی، ۸ ساعت جدال سخت او با عزرائیل شروع شد. ساعت از ۱۰ صبح گذشته بود که خبر شوکه کننده‌ای به پدر امیرعلی دادند. امیر علی احمدی به علت تزریق اشتباه دچار ایست قلبی شد و به کام مرگ فرو رفت.

پزشک در برابر اتهام قتل شبه عمد
پرونده امیر علی احمدی پس از رای قتل شبه عمد در دادگاه بدوی به کمیسیون‌های ۵، ۷ و ۹ نفره ارجاع شده است.

در حال حاضر پرونده امیر علی احمدی به عنوان قتل شبه عمد باز است و پدر او با ۲ سال دوندگی هنوز نتوانسته است که مجازات عامل یا عاملان این قتل شبه عمد را مشاهده کند.

مازیار احمدی پدر امیرعلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: ساعت ۱۰ شب امیر علی را به دلیل اسهال و استفراغ ساده به بیمارستانی در غرب تهران بردیم در آن جا به زحمت توانستیم او را بستری کنیم.

پدر امیر علی ادامه داد: بعد از بستری کردن امیر علی در اورژانس، با غیبت پزشک کشیک مواجه شدیم او با تاخیر و با حالت غیر عادی ساعت ۲/۵ شب به بیمارستان آمد.

احمدی افزود: پرستاران امیرعلی را به دلیل اسهال شدید پوشک کردند ما ۱۲ ساعت سخت را در بیمارستان گذراندیم که در نهایت پسرم ساعت ۱۰ صبح به دلیل یک سهل انگاری فوت کرد.

وی گفت: امیر علی به علت تزریق آمپول پتاسیم و رسیدگی نکردن کادر درمان ساعت ۱۰ صبح در بیمارستان درگذشت ما بعد از فوت امیر علی حال روحی خوبی نداریم او تنها فرزند من و همسرم بود.

پدر امیرعلی احمدی در پایان گفتگو گفت: بعد از گذشت ۲ سال هم اکنون پرونده پسر من باز است و به این پرونده رسیدگی نمی‌شود من خواستار مجازات عامل و عاملان مرگ پسرم هستم که متاسفانه تا کنون موفق نشدم.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
در این مملکت قانون فقط برای ضعفا اجرا میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
واقعه تلخی است. انشا الله مقصرین اش مشخص بشن. هر کسی می تونه و توان داره باید پی ماجراها رو بگیره تا متخلفین دیگه نتونن دست به اقدام مشابه بزنن.
پزشکی شغل بسیار مهمی است و باید چند بار آزمون بدهند و در صورت موفقیت کامل به درجه پزشک شدن برسند
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۰:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
کادر پزشکی خیلی کوتاهی میکنن .فقط شغلشون و گرفتن حقوق براشون مهمه.. جون بیمار اصلا مهم نیست با بیمار عین یک اشغال رفتار میکنن و از ادم ارث باباشون رو طلب دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خدا صبرتان دهد.
متن خبر مغرضانه نوشته شده. به دلیل یک اسهال و استفراغ ساده!!! به بیمارستان مراجعه کردن؟ این چه اسهال و استفرغ ساده؟! ای بوده که لازم بوده در بیمارستان بستری شود. خدا را شکر در مملکتی زندگی می کنیم که همه پزشک ، قاضی، سیاستمدار، اقتصاددان و .... هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
باید یه دونه دبه پر پتاسیم به خورد دکتر بدن بترکه مردتیکه احمق آروزی یه پدرمادرو ازش گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خدا به دادش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
خدایا خودت کمک کن! چقدر اشتباه پزشکی آخه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
به نظر من که قتل عمد کردند چون موارد مشابه زیادی دیده شده از جمله آمپول اشتباه زدن به آقای سلحشور - آمپول اشتباه زدن به یک نخبه دانشگاه شریف و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
از این اتفاقا زیاد می افته این یکی چون پدر و مادر توان مالی داشتن و قدرت پیگیری داشتن رو شده وگرنه خیلی راحت ماست مالی میشد می رفت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
الان اگر قرار بود از دکترها مالیات بگیرند، سر و صداشون بلند بود و معلوم هم نشد نتیجه مالیات اینها چی شد؟ ولی وقتی جون یک انسان در میان است انگار نه انگار که کسی رسیدگی کند؟ دو سال گذشته؟؟ آدم هرچی میخواد هیچی نگه مگه میذارن ...........
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
به قول دوستمون قتی13سال تشریحی بخونی بعد بری4ساعته تست بدی بری دکتر بشی وضعیت همینه وکلا همه جا هم از خودشون آدم دارن وتعارض منافع کلا کسی به داد مریض نمیرسه کلا نرید بیمارستان برید سمت طب سنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشتاس
۰۹:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
وقتی بعضی ها بخاطر پول فقط روش تست زدن یاد می گیرن دکتر می شن همینه دیگه قانون ما هم که با دکتراس
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
این دارو برای اعدام تزریقی در امریکا استفاده میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
خدا بهتون صبر بده وعاملین این اتفاق تلخ به مجازات بریند
آخرین اخبار