باشگاه‌های آرسنال و لیورپول برای تقویت خط دفاعی خود، مدافع ۲۱ ساله تیم فوتبال لایپزیگ را به عنوان گزینه بالقوه در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیما کوناته، مدافع میانی تیم فوتبال لایپزیگ پس از ارائه نمایش‌های درخشان در ترکیب تیمش، باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند.

در انگلیس رقابت بر سر جذب این بازیکن داغ است و باشگاه‌های لیورپول و آرسنال امیدوارند بتوانند این مدافع فرانسوی را به خدمت بگیرند.

آرسنال در ژانویه با موستافی و پاپاستاتوپولوس قطع همکاری کرد و در حال حاضر مایکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها تقویت خط دفاعی را اولویت تیمش می‌داند و قصد دارد با بهره گیری از کوناته در قلب دفاعی به ضعف‌های تیمش در این ناحیه پایان دهد.

یورگن کلوپ هم کوناته را برتر از اوپامیکانو، دیگر مدافع میانی لایپزیگ که قرار است در تابستان راهی بایرن مونیخ شود، می‌داند.


بیشتر بخوانید

نگاهی به عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و منچسترسیتی


لیورپول پیش از این هم خواهان جذب کوناته و اوپامیکانو شده بود، اما رقم درخواستی بالای باشگاه آلمانی باعث شد تا چنین انتقالی عملی نشود و قرمز‌ها دیویس را با قراردادی دائمی و کاباک را به طور قرضی به خدمت گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار