دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: همه باید با اتحاد و همگرایی در جهت رفع مشکلات مردم منطقه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نسائی دادستان عمومی وانقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: مردم همه باید از آسایش بهره‌مند باشند و اگر این کشور منابعی دارد باید این منابع طوری تقسیم شود که همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

او افزود: مطالبه گری در مردم زیرکوه بسیار ضعیف است و باید این مطالبه گری را افزایش دهیم و تلاش شود تا حق شهرستان بر اساس جمعیت و مرزی بودن گرفته شود.

حجت الاسلام نسائی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا این محرومیت روز به روز کمتر شود و این حق مردم منطقه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: عدالت باید در جامعه اجرا شود و اجرای عدالت به این معناست که هر کسی بر اساس توانمندی خودش در جامعه دیده شود.

او بیان کرد: کار‌های خوبی در مرکز استان آغاز شده و به این اقدامات سرعت خواهیم داد تا به شهرستان‌های استان بیشتر رسیدگی شود.

حجت الاسلام نسائی تصریح کرد: باید فکری اساسی برای وضعیت زمین‌های مردم برداشته شود تا این همه درد سر، رفت و آمد، هزینه‌های دادرسی و کارشناسی از دوش مردم برداشته شود.

دوران انتقاد و انتقام پس از انتخابات تمام شده است

حجت الاسلام نسائی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: دوران انتقاد و انتقام پس از انتخابات تمام شده است.

او افزود: اتحاد و انسجام و همدلی در شهرستان زیرکوه باید تقویت شود چرا که تفرقه و اختلاف افکنی قطعاً به ضرر شهرستان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نسائی اظهار کرد: اکنون زمان انتقام و انتقاد نیست بلکه همه باید با اتحاد و همگرایی در جهت رفع مشکلات شهرستان تلاش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: وجود امنیت در مرز به خاطر مردم منطقه است، مردم باید با نیرو‌های نظامی و انتظامی همکاری داشته باشند تا ضریب امنیت در شهرستان مرزی زیرکوه روز به روز رشد پیدا کند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.