نمایند ولی فقیه در هرمزگان گفت:با همکاری بیشتر باید تلاش شود تا همه مساجد استان هرمزگان دارای کانون فرهنگی و هنری باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در حضور بیشتر جوانان و مشارکت آنان در کار‌های فرهنگی مساجد دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس افزود: جایگاه عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) بسیار رفیع است که برکات زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضرت محمد (ص) تجلی اعظم خدا و فلسفه و عصاره عالم خلقت هستند که در ۲۷ رجب به پیامبری برگزیده شد و. برای استفاده بیشتر از برکات عید مبعث اعمالی هم توصیه شده است.

او با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری افزود: به امر کاشت درخت در دین اسلام تاکید زیادی شده است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: اگر هر خانواده‌ای در محل زندگی خود درخت بکارد ما در شهر، فضای سبز مناسب و زیبایی خواهیم داشت.
امام جمعه بندرعباس گفت: به مسئولان شهری و فضای سبز توصیه می‌شود تا درختان مثمر بکارند تا همه از فواید آن بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: برخی از درختانی که کاشته می‌شوند نه تنها سودی ندارند بلکه مضر هم هستند و گاهی اوقات مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

او گفت:کاشت درختان زیبا و مثمر که عطر خوبی هم دارند حتی می‌تواند بوی تعفن خور‌ها در شهر را از بین ببرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه غنا یکی از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: نباید در جامعه نسبت به موسیقی حرام و غِنا حساسیت‌ها کم شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار