رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تا رفع کامل نیاز استان به گوشت مرغ، هیچگونه مجوزی ‏برای خروج تولیدات به سایر استان‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از ۲ کشتگارگاه مرغ در قزوین، گفت: تامین مرغ استان در اولویت قرار دارد و تا رفع کامل نیاز استان به گوشت مرغ، هیچگونه مجوزی ‏برای خروج تولیدات به سایر استان‌ها داده نمی‌شود.

خمسه افزود: به مرغداران اعلام شده است که حمل بدون مجوز مرغ به خارج از استان تخلف است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد ‏جدی خواهد شد. ‏

خمسه اظهار داشت: تولید کنندگانی که نهاده دولتی با نرخ یارانه‌ای دریافت کردند، اما مرغ‌ها را خارج از ‏شبکه توزیع استان عرضه می‌کنند، باید طبق قانون جریمه شوند. ‏

او افزود: به منظور نظارت حداکثری بر عرضه مرغ، تیم‌های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی با همکاری و همراهی اداره کل دامپزشکی و سازمان صمت ‏استان، بازدید‌های مشترکی از کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه مرغ استان انجام می‌دهند و این ‏نظارت‌های مستقیم در کنار ابزار‌های نظارتی غیرمستقیم به صورت مداوم ادامه ‏خواهد یافت تا در بازار مرغ شاهد یک تعادل نسبی باشیم.

روزانه بیش از ۱۰۰ تن گوشت مرغ در مراکز عرضه و بازار استان قزوین عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار