فرمانده انتظامی سرایان گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون ۲ هزار و ۱۶۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۵ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ وطن دوست فرمانده انتظامی سرایان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ کامیون مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو‌ها ۲ هزار و ۱۶۰ قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوز‌های بهداشتی بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۲۵ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ وطن دوست تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.