فراز کمالوند سرانجام از تیم شاهین شهرداری بوشهر جدا شد و به استقلال تهران پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، درحالی که روزهای گذشته حرف و حدیث درباره رفتن فراز کمالوند سرمربی شاهین شهرداری بوشهر به استقلال تهران داغ بود، دیروز باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد که با جدایی او مخالف است.

اما سرانجام امروز مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد کمالوند از شاهین جدا شده است.

سعید مسیگر درباره عقد قرارداد فراز کمالوند با باشگاه استقلال گفت: مربیان طبق قانون با یک پیامک هم می‌توانند جدا شوند. به هرحال فراز کمالوند هم اینطور صلاح دیده و ما برایش در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم. هر چند که راضی به جدایی او نبودیم و اصرار داشتیم که بماند.


بیشتر بخوانید


او در مورد انتخاب سرمربی جدید عنوان کرد: اکنون برای حفظ آرامش تیم تصمیمی نمی‌گیریم. با توجه به اینکه جدایی کمالوند مشخص نبود، فردی را به عنوان مسئول فنی تیم معرفی نکردیم. بازیکنان را با همین کادرفنی به اهواز فرستادیم و آن‌ها تمریناتشان را طبق روال قبلی برای بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی انجام می‌دهند.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: امشب جلسه‌ای در اهواز برگزار می‌کنیم که مسئول فنی تیم مشخص شود و بعد از بازی فردا نیز وارد مرحله انتخاب سرمربی می‌شویم.

شاهین شهرداری بوشهر با ۲۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و ساعت ۱۵:۱۵ فردا (یکشنبه ۱۷اسفند)باید مقابل میزبان خود استقلال ملاثانی به میدان برود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.