نماینده سیرجان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب برای کنترل قیمت کالا‌های اساسی خواستار تشکیل جلسه‌ای فوری برای بررسی راهکار‌های کنترل بازار شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان در صحن علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطاری خطاب به قاضی زاده هاشمی، رئیس جلسه گفت: رهبر انقلاب دیروز گفتند از وضعیت گرانی‌ها غصه دار شدم و شما در پاسخ به تذکر آقای پورابراهیمی اظهار کردید کمیسیون کشاورزی از میدان میوه و تره‌بار بازدید کند و کمیسیون اقتصادی هم اقداماتی را انجام دهد.

وی افزود: اعضای کمیسیون‌های اقتصادی دولت و مجلس دیروز باید به صورت اضطراری و فوری جلسه‌ای تشکیل می‌دادند و راه علاج و پیشنهادهایی را برای حل مشکل مردم بیان می‌کردند. مجلس و دولت باید از این درد بمیرند که رهبری فریاد زدند، مردم فریاد بزنند و کاری انجام نشود.

نماینده سیرجان تصریح کرد: ۱۵ روز تا شب عید مانده و فرصتی نداریم، بعد از آن وارد ماه مبارک رمضان می‌شویم. برخی کالاهای اساسی در اختیار دولت از انبارها باید با فوریت خارج و کسری‌ها هم از خارج کشور جبران شود. معنی ندارد رهبر انقلاب بگویند از این وضعیت غصه‌دار هستند و مجلس و دولت با شعار از کنارش عبور کنند. به عنوان یکی از اعضای فراکسیون اصناف مجلس می‌گویم اصناف همراه با انقلاب، رهبری، مجلس و دولت، نیازمند یک تصمیم جدی و فوری هستند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس صحن در پاسخ به این تذکر بیان کرد: کمیسیون اقتصادی و دولت گزارش خود را به رهبری بدهند؛ کشاورزی هم اقدامات بیان شده را ادامه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار