سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص تمدید قراردادش با نارنجی پوشان توضیحاتی را ارائه داد.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب مجدد خود به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: با توجه به اعتماد مسئولان باشگاه سایپا از نیم فصل دوم هدایت نارنجی پوشان را بر عهده گرفتم و بعد از آن تغییر و تحولاتی در تیم ما شکل گرفت که باعث جوان‌تر شدن تیم ما شد. ما همه تلاش خود را کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. در ابتدای قرارداد برنامه ۲ ساله‌ای به باشگاه ارائه دادم و کارمان را بر اساس همین برنامه آغاز کردیم. در مسیری هم که قرار گرفتیم موفق بودیم، اما در پلی آف نتوانستیم خواسته‌هایمان را در زمین اجرا کنیم و به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا نکردیم.

شهنازی با اشاره به انتخاب شدنش به عنوان سرمربی سایپا پیش از اتمام فصل عنوان کرد: شاید اولین باری است که در تاریخ باشگاه سایپا این اتفاق می‌افتد که قبل از اتمام لیگ سال جاری تصمیمات مهمی در خصوص تیم والیبال سایپا گرفته می‌شود و از مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و برای فصل آینده هم هدایت نارنجی پوشان را به من سپردند.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانم جواب اعتماد مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه سایپا را بدهم. تمام سعی و تلاش ما این است که برای فصل آینده با توجه به بودجه‌ای که باشگاه سایپا در نظر خواهد گرفت، شاکله تیم را در حد و اندازه‌ نام سایپا ببندیم و عملکرد خوبی نسبت به امسال داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص بازیکنان مد نظر خود گفت: لیست بازیکنان مد نظرم را به باشگاه ارائه دادم و فقط منتظر هستیم تا لیگ به پایان برسد. بعد از پایان لیگ قصد داریم با بازیکنانی که مد نظر داریم، هرچه سریع‌تر مذاکره کنیم و قرارداد ببندیم تا برنامه ریزی‌های خود را برای شروع تمرینات داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا ، والیبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار