مربی تیم فوتبال گل گهر در خصوص بازی با مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در روزی که دروزاه بان ما بیشتر از پایش استفاده کرد و برای دوازدهمین بار توپ را به تیر دروازه زدیم، برنده نشدیم. مس وقتی بیرون از خانه بازی می‌کند و دفاع فشرده دارد سخت شکست می‌خورد. متاسفیم که در این بازی به حقمان نرسیدیم اما قدم به قدم راهمان را ادامه می‌دهیم تا به هدفمان برسیم.

او افزود: امیر قلعه‌نویی و تیم توقع دارند که در همه بازی‌ها بیشترین امتیاز را کسب کنیم. تیم هایی داریم که بیرون از خانه دفاع اتوبوسی دارند اما ما اینطور نیستیم. حتی مقابل پرسپولیس ما سبک بازی خود را به حریف دیکته کردیم. ما در برابر تیمی که فشرده بازی می کند باید چند موقعیت ایجاد کنیم تا ببریم.

مربی گل گهر ادامه داد: عملکرد خوب دروازه بان حریف و تیر دروازه مانع از برد ما شد. شخصیت تیم ما باید بالاتر برود و بچه‌ها قلبشان را بزرگ کنند.

الهویی در خصوص عملکرد خط حمله گل گهر، اعتقاد داشت: اشکال حمله را به گردن مهاجمان نمی‌اندازیم. باید از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود بهترین استفاده را کنیم تا در بازی‌هایی که به این شکل سخت می‌شوند نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: ذات قلعه‌نویی به شکلی است که برای برنده شدن به میدان می‌رود. گل گهر برای پیروز شدن و موفقیت وارد زمین می‌شود. باید این هفته ریکاوری کنیم تا برای جام حذفی آماده شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار