تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال مادرید امروز در چارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم لالیگا، به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم لالیگا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید امروز در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان رئال مادرید خواهد بود.

اتلتیکو مادرید با وجود یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها و با ۵۸ امتیاز صدرنشین لالیگا است و رقیب همشهری این تیم نیز با ۵۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

پیروزی بارسلونا در بازی با اوساسونا مجموع امتیازات کاتالان‌ها را به ۵۶ رساند و اکنون این تیم با ایستادن در رده دوم جدول، میان رقیبان مادریدی خود قرار گرفته است.

اتلتیکو مادرید برای حفظ فاصله خود با سایر تیم‌ها و رئال مادرید برای باز پس گیری رده دوم و کاهش اختلافش با صدر جدول، نیاز شدیدی به ۳ امتیاز دربی مادرید دارند.

در ۱۰ تقابل قبلی تیم‌های مادریدی،  ۴ پیروزی سهم کهکشانی‌ها بوده، اتلتیکو مادرید ۲ بار حریفش را شکست داده و ۴ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

رئال مادرید در این دیدار‌ها ۱۲ بار دروازه رقیب همشهری خود را گشوده و در مقابل قرمز و سفیدپوشان ۱۳ بار در ۱۰ دربی اخیر مادرید گلزنی کرده اند.

با این حال اتلتیکو مادرید پس از پیروزی قاطع ۷ بر ۳ مقابل رئال مادرید، در ۴ دربی بعدی توفیقی نداشته و علاوه بر این که به پیروزی نرسیده، حتی نتوانسته گلزنی کند.

اتلتیکو مادرید تاکنون نتوانسته در واندا متروپولیتانو، ورزشگاه جدید خود دربی مادرید را با پیروزی پشت سر بگذارد. با این وجود زیدان در نشست خبری پیش از این دیدار تصریح کرده که نتایج خوب تیمش در واندا متروپولیتانو تضمینی برای موفقیت کهکشانی‌ها در دربی پیش رو نخواهد بود و به این تیم کمکی نمی‌کند.

رئال مادرید برای بازی امروز سرخیو راموس، دنیل کارواخال، ماریانو دیاز و ادن هازارد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. دیگو سیمئونه برای تقابل با رئال مادرید، به جز خوزه خیمنز که هنوز شرایطش مشخص نیست، تمام بازیکنانش را در اختیار دارد.


بیشتر بخوانید 


ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید

اوبلاک، هرموسو، فلیپه، ساویچ، تریپیر، کاراسکو، کوکه، سائول، یورنته، فلیکس، سوارز

ترکیب احتمالی رئال مادرید

کورتوا، فرناندز، واران، وازکز، مندی، کاسمیرو، مودریچ، کروس، والورده، آسنسیو، بنزما

دیدار ۲ تیم ساعت ۱۸:۴۵ امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار