فرماندار اندیکا گفت: کلیه امکانات جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا و هم چنین با همدلی جمعی جهت مبارزه با این ویروس وارد میدان عمل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوذری فرماندار اندیکا گفت: باید با تمام توان و با بسیج کردن کلیه امکانات جهت مقابله با ویروس کرونا و همچنین با همدلی جمعی جهت مبارزه با این ویروس وارد میدان عمل شد.

او بیان داشت: بر اساس آمار به دست آماده از شبکه بهداشت تقریبا ۶۲٪ از مراجعات در این دو هفته تست آن‌ها مثبت بوده‌اند که این یک زنگ خطر جدی برای شهرستان است و البته با اقدامات کنترل کننده و خوبی که در این زمینه داشتیم به لطف خدا آمار بستری کم و با انجام یک سری اقدامات توانستیم روند افزایشی را کاهش داده و کنترل کنیم.

نوذری افزود: استفاده از ماسک باید به عدد ۱۰۰ درصد برسد، فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی باید به خوبی اجرائی شود و همکاری ادارات با شبکه بهداشت به منظور نصب اپلیکیشن ماسک جهت کنترل ورود و خروج ارباب رجوع به ادارات تقویت شود.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: جهت پیشگیری از ویروس بی رحم و سخت کرونا علاج واقعه را باید از قبل پیش بینی نمود و هیچ کم کاری و عدم همکاری از سوی هیچ نهاد و دستگاهی قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار