حمیدیان از ارائه سرویس استعلام وضعیت برخورداری از حمایت‌های درمانی تامین اجتماعی در بستر IVR (تلفن گویا) از طریق سامانه ۱۴۲۰ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین حمیدیان مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در راستای توسعه ارائه خدمات این سازمان در کانال‌های متعدد، ارائه سرویس استحقاق درمان در بستر IVR سامانه ۱۴۲۰، بر اساس کد ملی و شناسه اتباع خارجی، قابل بهره برداری است.

وی افزود: مخاطبین سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با تماس به شماره ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۳ و وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایت‌های درمانی خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.