مانور امداد و نجات دریایی با هدف افزایش آمادگی نیرو‌های امدادی امروز در آب‌های خلیج فارس (محدوده قشم و بندرعباس) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مانور امداد و نجات دریایی با هدف افزایش آمادگی نیرو‌های امدادی و با حضور یگان‌های شناوری از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، مرزبانی و اورژانس دریایی امروز در آب‌های خلیج فارس (محدوده بندرعباس و قشم) برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بهره گیری از پهپاد برای شناسایی افراد مفقود شده و هماهنگی بین یگان‌های هوایی (پهپاد و بالگردها) با شناور‌های امداد رسان برای نجات جان سرنشینان شناور حادثه دیده از ویژگی‌های مهم مانور امداد و نجات دریایی بود.

مکی زاده، هدف از برگزاری این مانور را افزایش آمادگی نیرو‌های امدادی برای کاهش خطرات احتمالی در دریا به ویژه مهار آتش و نجات جان دریانوردان و مسافران در مواقع ضروری عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


مانور امداد و نجات دریایی بر اساس کنوانسیون بین المللی جستجو و نجات دریایی هر سال و با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در آب‌های ساحلی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.