حجت الاسلام روحانی نژاد گفت:بنیاد مسکن زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود و تمام سعی و تلاش بر این بوده که منویات آیت الله خامنه‌ای رهبر عزیزمان را در حوزه کاری مان اجرایی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) گفت:بنیاد مسکن زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود و تمام سعی و تلاش بر این بوده که منویات آیت الله خامنه‌ای رهبر عزیزمان را در حوزه کاری مان اجرایی کنیم.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن در ادامه گفت:بنیاد مسکن سعی بر این داشته تا با انعقاد تفاهم نامه و همکاری سازمان‌هایی مانند بنیاد شهید، بهزیستی و کمیته امداد در گام‌های بلندی را در خانه دار کردن اقشار نیازمند جامعه بردارد.

حجت الاسلام روحانی نژاد در ادامه افزود:یکی از ماموریت‌های بنیاد مسکن در کشور بازسازی بنا‌ها بعد از حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله می‌باشد به طور مثال در زلزله اخیر سی سخت بنیاد مسکن با قدرت وارد شده تا منازل و بنا‌هایی که به تعمیر نیاز دارد تعمیر و مکان‌هایی که بازسازی نیاز دارد را بازسازی کرده و تحویل هم وطنان عزیز در این منطقه دهد.

آیت الله سعیدی در این دیدار گفت:تلاش و امکانات و نیروی بنیاد مسکن در راستای خدمت به محرومین بوده است و در ادامه نیز باید در همین مسیر خدایی ماندگار باشید، مومنین از زمان پیامبر اکرم (ص) تا کنون دغدغه شان خدمت به خلق خدا بوده است و مسئولین نظام جمهوری اسلامی که داعیه اسلام و تشیع دارد باید منش و روش ش این باشد که هر چه بیشتر خدمتگزار مردم ایران باشد و با کار جهادی به سمت و سوی الهی شدن بیشتر گام بردارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار