گزینه سرمربیگری تیم ملی تنیس در خصوص انتخاب نشدن خود به عنوان سرمربی تیم دیویس کاپ ایران توضیحاتی را بیان کرد.

مصطفی صالح، گزینه سرمربیگری تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب نشدن خود به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس دیویس کاپ اظهار داشت: فدراسیون تنیس حقیقت را بگوید. عزیزی، رئیس فدراسیون در جلسه به من گفت که کمیته فنی من را قبول دارد و تایید کرده و میرزایی، رئیس کمیته فنی هم من را تایید کرده است. تمامی مربیان در تمامی رده‌های سنی من را قبول کرده اند و تمایل به کار با من دارند، اما بعد به من سمت مدیرفنی تیم‌های ملی پیشنهاد شد که من آن را قبول نکردم. آیا این‌ها تناقض نیستند؟

صالح ادامه داد: در جلسه اول با رئیس فدراسیون، عزیزی به من گفت که مایل است حکم تیم زیر ۱۶ سال را هم برای بزند و من هفته بعد برنامه خود را ارائه بدهم. به ضیا آذری، دبیر فدراسیون گفته بودم زمانی که به آن نقطه رسیدید که من سرمربی هستم، از من بخواهید بیایم و صحبت کنیم.

صالح ادامه داد: فرشاد صفتی، دبیر کمیته فنی با من تماس گرفت و از من خواست که برنامه‌های خودم را ارائه بدهم، اما من پاسخ دادم زمانی که به این جمع بندی رسیدید من سرمربی تیم ملی شوم، جلسه‌ای با رئیس فدراسیون و دیگر افراد خواهیم گذاشت تا برنامه‌های خود را با یکدیگر هماهنگ کنیم. بعد از مدتی دبیر فدراسیون با من تماس گرفت تا در یک جلسه خصوصی با عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس صحبتی داشته باشم و من در جواب پرسیدم که آیا انتخاب من به عنوان سرمربی تیم ملی قطعی شده است و او در پاسخ گفت تا شب خبر خواهم داد، اما یک هفته بعد با من تماس گرفتند و گفتند برای صحبت با رئیس فدراسیون مراجعه کنم.

مربی تنیس کشورمان در ادامه تصریح کرد: من خبر نداشتم به غیر از من با چه گزینه‌هایی صحبت شده بود و در جلسه به من گفته شد تا برنامه‌های خود را در هفته دیگر ارائه دهم و به من خبر خواهند داد، اما بعد از چند هفته به من گفتند بار دیگر به دفتر رئیس فدراسیون مراجعه کنم و بعد از مراجعه به من گفتند کمیته فنی و تمام مربیان من را قبول دارند و سمت مدیر فنی به من پیشنهاد داده شد، اما من حاضر نشدم زمانی که تمامی تصمیمات و انتخابات انجام و مربیان انتخاب شده اند مدیرفنی شوم. مگر می‌شود با من به عنوان سرمربی مذاکره شود، اما در نهایت پیشنهاد سمت مدیرفنی به من بدهند؟ چطور می‌توانستم مدیرفنی تیم‌های ملی شوم وقتی که حتی از گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های ملی خبر نداشتم.

صالح ادامه داد: از این دلخور هستم که نام من به عنوان گزینه سرمربیگری مطرح شد، اما سمت مدیرفنی به من پیشنهاد شد در حالی که فدراسیون می‌توانست تمام این کار‌ها را بدون اعلام رسمی انجام شود و سرمربی را انتخاب کنند.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس در خصوص احتمال همکاری دوباره با فدراسیون در آینده عنوان کرد: تا زمانی که فدراسیون تنیس به سوالات من پاسخ ندهد تا از صداقت فدراسیون مطمئن نشوم، حاضر به همکاری نیستم. چون فدراسیون در جامعه نام من را به عنوان گزینه سرمربیگری مطرح کرد و بعد به من گفتند یک جایگاه بهتر برای من انتخاب کرده اند. آقایان پاسخ بدهند این حرف چه معنایی دارد؟ عزیزی به من گفت که میرزایی، رئیس کمیته فنی عنوان کرده است که من گزینه اول او بوده ام و من را قبول دارد، اما با این حال به من سمت مدیرفنی را پیشنهاد داده اند. فدراسیون جزئیات را نمی‌گوید که من در جلسات چه مسائلی را مطرح کرده ام، چه چیز‌هایی به من گفته شده و در نهایت چه سمتی به من پیشنهاد شده است.

صالح در پایان گفت: با این شیوه نباید با دیگران برخورد کرد‌. ای کاش به طور واضح از ابتدا همه مسائل را مطرح کرده و یا بدون هیچ اعلام اسم و هیاهویی سرمربی را انتخاب می‌کردند و این شبهات به وجود نمی‌آمد. نمی‌توان گفت اکثریت کمیته فنی من را به عنوان سرمربی تایید کرده اند، اما با توجه به پیغام‌هایی که به من داده اند شنیده ام من گزینه اول تعدادی از اعضای کمیته فنی بوده ام.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار