استاندار آذربایجان شرقی خواستار تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو از سوی شورا‌ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی  در نشست مشترک شورای اسلامی استان به نقش مهم شورا‌ها در پرشور برگزار شدن انتخابات اشاره کرد وگفت:شورا‌ها افراد برگزیده مردم هستند وآن‌ها هم می‌توانند با تشویق آن‌ها برای حضور در انتخابات زمینه ساز برگزاری انتخابات پر شور و با شکوه شوند.

او با اشاره به اینکه پرشور برگزار شدن انتخابات آینده کشور را تضمین می‌کند افزود:درست است که در کشور با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ومعیشتی روبرو هستیم، اما مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

او از شورا‌ها به عنوان پارلمان‌های محلی یاد کرده و آن‌ها را در توسعه شهر‌ها و روستا‌ها داری نقش مهمی دانست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از ضرورت جذب سرمایه گذار به شهر‌ها اشاره کرد و گفت:با جذب سرمایه گذار می‌شود پروژه‌های مهم و مورد نیاز را به سرانجام رساند.

مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان اذربایجان شرقی نیز در این نشست از عملکرد شورای اسلامی استان گزارش داد و گفت: با توجه به اینکه شورا یک نهاد مردمی و پل ارتباطی میان مردم و مسولان است و شورائیان بر خود وظیفه میدانند که مشکلات و خواسته‌های مردم را به گوش مسئولین برسانند وبرای حل آن‌ها تلاش کنند.

در اخر این جلسه از خیر نمونه استانی حاج حسین افتخاری توسط استاندار آذربایجان شرقی تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.