سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودروی خراسان گفت: ۱۰ درصد دیگر از قرارداد‌های بازیکنان شهرخودرو پرداخت شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد وطنخواه سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودروی خراسان در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی و شهری مشهد، بخش دیگری از قرارداد‌های بازیکنان تیم شهرخودرو پرداخت شد.

او افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده در باشگاه شهرخودرو، بخشی از قرارداد‌های بازیکنان که باید پرداخت می‌شد، باقی مانده بود که امروز ۱۰ درصد دیگر از این قرارداد‌ها به حساب بازیکنان واریز شد.

وطنخواه ادامه داد: به دنبال مشکلات پیش آمده و با پیگیری‌های معتمدیان استاندار خراسان رضوی تمامی مسئولان استانی پای کار آمدند تا این تیم با مشکل بیشتری مواجه نشود. بخشی از قرارداد‌های بازیکنان تیم به حسابشان واریز شد و انشاالله تا چند روز آینده ۱۰ درصد دیگر از قرارداد‌ها را نیز پرداخت می‌کنیم و تلاشمان این است تا پیش از پایان سال جاری مبلغ دریافتی اعضا تیم را به ۵۰ درصد برسانیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو ادامه داد: تا به اینجای مسابقات حمایت‌های خوبی را شاهد بودیم و از همین حالا نیز بلیت‌های سفر به اصفهان برای جام حذفی و سفر به آبادان را هم خریداری کردیم تا نگرانی نداشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار