جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو فروند شناور باری و دستگیری ۱۰ قاچاقچی در آبراه اروند خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ یدالله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان، گفت: دیروز ماموران این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور‌های عبوری در دهانه اروند دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را که به سمت بندر اروند کنار آبادان در حرکت بودند، شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از شناور‌های توقیف شده، ۹ هزار و ۶۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۳ هزار و ۶۰۰ بطری سس فلفل و ۸ هزار و ۴۰۰ تیوپ کرم دست و صورت را که بدون مجوز و به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۰ قاچاقچی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان خوزستان با اشراف اطلاعاتی، کوچکترین تحرکات را در مرز‌های خشکی و آبی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.