اردوی راهیان نور دانش آموزان خراسان جنوبی با عنوان " سفر به سرزمین نور" فردا و پس فردا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سرهنگ امانتی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: امسال با قرار گرفتن در شرایط کرونا، دانش آموزان به صورت غیرحضوری واز طریق کانال بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در شبکه شاد به آدرس basij_khj@، یادمان‌های دفاع مقدس را زیارت و با ایثار و مجاهدت مردان بی ادعای این مرز و بوم آشنا می‌شوند.

او افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموزان پایه‌های دهم علوم انسانی و دوازدهم هنرستان و کار و دانش برای گذراندن درس آمادگی دفاعی، مخاطب خاص اردوی راهیان نور هستند، ولی دانش آموزان سایر مقاطع و والدین هم می‌توانند از این برنامه معنوی بهره‌مند شوند.

سرهنگ امانتی با اشاره به همکاری ۱۵۴ روحانی و ۷۴ راوی دوران مقدس در کنار معلمان معارف و پرورشی در این برنامه گفت: دانش آموزان هر کلاس اعضای یک کاروان هستند که از برنامه‌های سراسری و استانی استفاده خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان افزود: در این دو روز، ۴ یادمان دفاع مقدس شامل اروند کنارمحل برگزاری عملیات والفجر ۸، شلمچه عملیات کربلای ۴ و ۵، دهلاویه معرفی شهید چمران و هویزه معرفی شهید علم الهدی تشریح خواهد شد.

او افزود: همچنین با همکاری آموزش و پروش استان، محتوا‌هایی با موضوع شهدای استان برای ارائه آماده شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
چه کار قشنگی خداخیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۳:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
کاش کرونا تموم میشد امسال میرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۲۳:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
من آرزو دارم برم راهیان نور