یک شرکت هواپیمایی آمریکا تمامی پرواز‌هایش به اراضی اشغالی را لغو کرد

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاین کلیه پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک شرکت هواپیمایی آمریکا کلیه پرواز‌های ماه مارس خود به اراضی اشغالی را لغو کرد.

شرکت یونایتد ایرلاین روز دوشنبه اعلام کرد که تمام پرواز‌های ماه مارس خود به اراضی اشغالی را متوقف می‌کند. بنابه گزارش اسرائیل نشنال نیوز، این شرکت هواپیمایی با استناد به اقدامات کرونایی در اراضی اشغالی، بابت لغو پروازهایش از مسافران عذرخواهی کرده است.

این در حالیست که رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مرحله سوم کاهش محدودیت‌های کرونایی را اعلام کرد. مقامات صهیونیست در هفتم مارس اعلام کردند که در هر ۲۴ ساعت اجازه پرواز را به هزار مسافر خواهند داد. در حال حاضر، فقط دسته خاصی از مسافران خارجی مجاز به ورود به اراضی اشغالی هستند. مقامات همچنین ممنوعیت بازگشت شهروندان صهیونیست را لغو کردند.

براساس داده‌های بلومبرگ، ۵۴.۶ درصد از ساکنان اراضی اشغالی اولین دوز واکسن کرونا و ۴۱.۴ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

از ابتدای همه گیری کرونا بیش از ۸۰۵ هزار صهیونیست به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد بیش از ۵ هزار و ۹۱۷ مورد مرگ ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار