همزمان با سراسر کشور ۲۱ مرکز مثبت زندگی در استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امروز در سراسر کشور دو هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستس افتتاح شد که از این تعداد ۷ مرکز در شاهرود، ۴ مرکز در سمنان، ۴ مرکز در دامغان، ۲ در گرمسار و در شهرستان‌های سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی هر کدام یک مرکز بود.

این مراکز بر اساس فناوری اطلاعات و بر خط است و مددجویان می‌توانند از منزل درخواست خود را در بخش‌های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی اعلام کنند تا به آن‌ها خدمات رسانی شود.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: در مراکز مثبت زندگی ۲۲ خدمت به بیش از ۱۰ هزار مددجویان مستمری بگیر در زمینه پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی ارائه و سبب کاهش تردد‌ها و بهینه سازی وقت افراد می‌شود.

او افزود: در این مراکز بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی برای افرادی که دانش آموخته رشته علوم اجتماعی و مددکاری اجتماعی هستند ایجاد شده است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه این مراکز به صورت غیر دولتی و با مجوز سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند افزود: بمنظور تسهیل تردد و کاهش مراجعه حضوری مددجویان، محل مراکز مثبت زندگی مطابق با تراکم جمعیتی محل زندگی مددجویان جانمایی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.