باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و العهد لبنان به جهت توسعه همکاری‌ بین‌المللی و انتقال تجربیات، تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر دیروز یکشنبه ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۹ تفاهمنامه همکاری میان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و العهد لبنان به جهت توسعه همکاری‌های بین‌المللی و انتقال تجربیات به امضای ۲ طرف رسید.

این جلسه با حضور تمیم سلیمان رئیس، محمد عاصی دبیر کل و یوسف یونس معاون باشگاه العهد و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علیرضا سالاریان رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان و حسن خلیلی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت به صورت آنلاین برگزار شد.

برگزاری اردو‌ها و مسابقات دوستانه بین تیم‌های آقایان و بانوان در همه رشته‌های ورزشی مشترک و تمامی رده‌های سنی، تبادل دانش مربیان، تبادل تجربیات علمی، فرهنگی، مدیریتی و مهندسی از مفاد این تفاهمنامه است.

همچنین در این جلسه یاد شهیدان فقید فوتبالیست ۲ تیم، شهید حسن غازی کاپیتان تیم سپاهان و شهید قاسم شمخه از باشگاه العهد گرامی داشته شد.

در پایان نیز مقرر گردید ۲ باشگاه جهت همکاری‌های بیشتر و گسترش روابط در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی در ایران و لبنان با یکدیگر دیدار کنند.

تیم العهد یکی از پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم‌های لبنانی است که تاکنون بیش از ۷ بار در لیگ و بیش از ۶ بار در جام حذفی این کشور به مقام قهرمانی دست یافته است و امسال نیز در رقابت‌های آسیایی AFC Cup حضور دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار