مسئول نظارت و بازرسی اداره صمت مهاباد گفت: هزار و ۴۷۳ واحد در سامانه جامع انبار داری این شهرستان ثبت شد.

رحمان امینی مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صمت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار، اطلاعات هزار و ۴۷۳ انبار این شهرستان در سامانه جامع بارگزاری این سازمان ثبت شده و اقلام موجود در آن به صورت مستمر رصد می‌شود.

امینی با بیان اینکه از این تعداد ۴۷۹ واحد غیر فعال و ۱۵۵ واحد فعال بوده ، افزود:  این مراکز شامل انبارها، مراکز انباشت، سیلوها، سردخانه‌ها، واحد‌های تولیدی، کارخانه ها، معادن و اصناف است که باید همه ورودی و خروجی‌های خود را در این سامانه ثبت کنند.

او اضافه کرد: همچنین ۶۱۷ واحد از طریق خود اداره صمت این شهرستان به ثبت رسیده، هزار و ۲۵۰ حواله دریافت و صاحبان کالا هزار و ۷۰۲ واحد رسید تایید دریافت کردند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه تعداد کالا‌های موجودی ثبت شده به صورت مستمر رصد می‌شود، تصریح کرد: چنانچه انبار یا مرکز نگهداری کالا در این سامانه ثبت نشود کالا به عنوان قاچاق محسوب و اگر کالای موجود در آن انبار با مرکز نگهداری جزو لیست کالا‌های احتکاری باشد به عنوان احتکار کالا محسوب می‌شود.

امینی اذعان کرد: طبق دستورالعمل‌های صادره، مسئولان انبار‌ها باید هر روز نسبت به ثبت اطلاعات انبار‌ها با توجه به فرا جدید اقدام کرده و اداره صنعت معدن شهرستان برای راستی آزمایی این اطلاعات نظارت کند.

مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صمت  از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و انبار‌های احتکار کالا با شماره ۱۲۴ تماس و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.