با توجه به آنلاین بودن برخی از مراکز درمانی و بیمارستانها، اما برخی از افراد برای نوبت دهی با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا از مراکز پزشکی و درمانی و بیمارستان‌ها گرفته تا آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی؛ نوبت دهی آنلاین یکی از اولویت‌های شهروندان شده است و آن‌ها با دسترسی از طریق گوشی‌های همراه و تبلت به سایت مورد نظر خود وصل می‌شوند.

اما متاسفانه با توجه به این افزایش درخواست‌های افراد به دلیل نوبت دهی به ویژه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برخی از آن‌ها برای دریافت نوبت ممکن است ماه‌ها در انتظار بمانند.

گفتنی است این موضوع فقط در مورد نوبت های اینترنتی خلاصه نمی شود و افرادی که به صورت حضوری به مطب پزشکان و یا مراکز درمانی مراجعه می کنند با این مشکل مواجه هستند.
چنانچه شما هم اگر در شهرتان با این مشکل مواجه هستید برای ما پیام ارسال کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام.لطفا در رابطه با نوبت دهی اینترنتی و تلفنی بیمارستان تامین اجتماعی گزارش تهیه کنید.
خدا شاهده یک ماهه میخوام برای متخصص ارتوپدی نوبت بگیرم تا میزنم میگه نوبت های پزشک تکمیل شده. هم اینترنتی هم تلفنی.
حضوری هم میرم میگن باید نوبت اینترنتی یا تلفنی بگیرید.به خدا خسته شدم. از ساعت ۶ صبح سامانه اینترنتی باز میشه.
ساعت ۶:۳۰ هم سامانه تلفنی. هیچ کدوم بهم نوبت نمیده.


با سلام واحترام چند ماه است که در انتظار نوبت دکتر برای مادرم هستم به من گفتند باید به صورت اینترنتی وقت بگیرم ولی هر وقت که می خواهم وقت بگیرم با قطع بودن سامانه مواجه هستم و نمی توانم نوبت بگیرم خواهش می کنم پیگیری کنید.


به لحاظ روحی نیاز دارم یکی بیاد بگه این که از ساعت پنج و نیم صبح در مطب وایستی که برای غروب بهت نوبت بدن کاملاطبیعیه و همه جا همین شکلیه
 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار