مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان استان از ابتدای امسال تاکنون ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به هشت هزار و ۳۹۸ نفر از مددجویان زیر پوشش و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است. 

مبشری افزود: بخشی از این تسهیلات از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و بخش دیگر نیز از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان تأمین شده است. 

او بیان کرد: تاکنون ۱۰۲ هزار و ۱۸۷ پرونده از سوی نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم این استان با مبلغ سپرده‌ گذاری ۳۵۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان افتتاح‌ شده است. 

مبشری گفت: دعوت می شود که نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با سپرده‌ گذاری در صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت استان بیش از پیش یاریگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای اعطای تسهیلات و کمک‌ های قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان باشند. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.