فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: هم‌‍اکنون ۱۳ میلیارد تومان طرح عمرانی در پادگان امام رضا (ع) این شهرستان در حال اجراست که از آن جمله می‌توان به دیوارکشی و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ سیفی در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی در پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: دیوارکشی ضلع شمالی پادگان امام رضا (ع) به منظور مناسب‌سازی و زیباسازی منظر ورودی شهر و این پادگان با پنج میلیارد تومان اعتبار که از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تامین شده در حال اجراست و در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: همچنین با پیگیری‌های فرمانداری و مشارکت شرکت آب و فاضلاب، شبکه جمع‌آوری فاضلاب این پادگان با هشت میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست و تا ۲ ماه آینده به شبکه فاضلاب شهری مراغه متصل خواهد شد.

او با بیان اینکه پادگان امام رضا (ع) از بزرگترین پادگان‌های کشور به شمار می‌رود، گفت: در راستای توسعه فضای سبز این پادگان ۲۰ بوستان جدید برای احداث جانمایی شده و عملیات اجرایی آن‌ها به زودی آغاز می‌شود.

او با قدردانی از تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مراغه برای توسعه زیرساخت‌های این پادگان افزود: معاونت عمرانی فرمانداری و شهرداری در طول یک سال اخیر همکاری و تلاش‌های بسیاری برای این منظور داشته‌اند.

او  با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در آیین درختکاری نیز گفت: براساس رهنمود‌های ایشان، توجه به توسعه فضای سبز باید مورد توجه همه نهاد‌ها قرار گیرد.

او گفت: اگر میزان توجهی که در یک دهه اخیر به فضای سبز در سال‌های پیش از آن روی داده بود، اکنون شاهد تبدیل جنگل‌ها و فضا‌های سبز به برج‌ها و ساختمان‌ها نبودیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.