مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا فردا همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فتاح محمدی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست توجیهی و آموزشی فرمانداران و بخشداران استان در گچساران گفت: نام نویسی داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفند آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

محمدی افزود: فرمانداران باید لیست ۳۰ نفره معتمدان را به هیات نظارت بر انتخابات اعلام کنند تا پس از تایید از بین این افراد هیات اجرایی انتخاب شود.

او با بیان اینکه درحوزه انتخابیه استان دو انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری و در یک حوزه هم علاوه بر انتخابات شورای شهرو روستا و ریاست جمهوری انتخابات میان دوره ای مجلس نیز برگزار می‌شود گفت با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از شلوغی مقرر شده در هر حوزه یک هیات اجرایی کار برگزاری هر سه انتخابات را انجام دهد.

علیرضا اتابک فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انتخابات میان دوره ‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می‌شود.

اتابک با بیان اینکه همه شرایط برای برگزاری هرسه انتخابات در گچساران فراهم است و کار‌ها طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است افزود: کمیته‌های پنجگانه تشکیل و کار‌ها آغاز شده است.

در این نشست همچنین فرمانداران و بخشداران سراسر استان پیشنهادات و راهکار‌های خود برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات را ارایه کردند.

در این همایش آخرین دستورالعمل‌ها و چگونگی برگزاری انتخابات به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهرو روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.