جلسه توجیهی پیش فصل نمایندگان و ناظرین مسابقات فوتسال فصل آتی با تدریس سرپرست و دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه توجیهی پیش فصل نمایندگان و ناظرین کرمانی مسابقات فوتسال فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ که با حضور و تدریس آرش جابری سرپرست و دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور برگزار شد، آخرین قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتسال کشور برای این فصل رقابتی بیان و در مورد ضوابط و شرایط عمومی برگزاری مسابقات نکاتی ارائه شد.

جلسه توجیهی پیش فصل نمایندگان و ناظرین مسابقات فوتسال برگزار شد

در این جلسه مواردی هم از نقل و انتقالات و استفاده از نام، عنوان، لوگو و برند باشگاه‌ها، ضوابط مالی و وظایف هیئت‌های فوتبال استانی در زمان برگزاری مسابقه برای حاضرین از سوی آرش جابری بیان شد.

جلسه توجیهی پیش فصل نمایندگان و ناظرین مسابقات فوتسال برگزار شد

این جلسه بنا به درخواست هیئت فوتبال استان کرمان به منظور افزایش دانش و سطح اطلاعات نمایندگان استان در برگزاری مسابقات فوتسال کشور برگزار شد.

جلسه توجیهی پیش فصل نمایندگان و ناظرین مسابقات فوتسال برگزار شدعلیرضا دادگر دبیر، محسن ربیعی رئیس کمیته فوتسال، حسن گدری رئیس دپارتمان فوتسال و عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این نشست حاضر بودند.

جلسه توجیهی پیش فصل نمایندگان و ناظرین مسابقات فوتسال برگزار شدجابری صبح امروز نیز در جلسه‌ای با حضور محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان با مدیران باشگاه‌های فوتسالی استان کرمان که در لیگ‌های کشوری رقابت می‌کنند، شرکت کرد.

جلسه توجیهی پیش فصل نمایندگان و ناظرین مسابقات فوتسال برگزار شدانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار