مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین دوره از مجموعه دوره های آموزشی تخصصی روابط عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جعفردریس مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند امروز در حاشیه برگزاری نخستین دوره های آموزشی از مجموعه دوره های آموزشی روابط عمومی در منطقه آزاد اروندگفت: در نظر است امسال با رعایت مقررات و شیوه های بهداشتی، دوره های آموزشی تخصصی روابط عمومی با هدف توانمند سازی ودانش افزایی مدیران و نقش این حوزه در تحول سازمانی با دعوت از مدرسین ملی و بین المللی به شکل مجازی و رایگان برگزار شود.

او افزود: اولین دوره آموزشی مجازی با موضوع برنامه ریزی راهبردی، سنجش و ارزیابی اثربخش در روابط عمومی با شرکت مدیران، کارشناسان و علاقمندان به این حوزه و با تدریس "دکتر حمید شکری خانقاه" در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به برگزاری آنلاین این دوره‌های در شرایط کرونایی به صورت آنلاین اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال خوبی که در برگزاری اولین سری از این دوره ها، مقرر شد تا ۲۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ که همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، این دوره‌ها با موضوعات مختلف وبه صورت رایگان برای متولیان و علاقمندان به این حوزه در منطقه برگزار شود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.