مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد نسبت به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در این شهرستان هشدار داد.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: اگر چه شهرستان مهاباد در وضعیت زرد قرار دارد، اما شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان همچنان درحال افزایش است.

حسینی افزود: روزانه چندین نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان نیز در افزایش شمار مبتلایان تأثیر مستقیمی داشته است.

او تصریح کرد: میزان سرایت و شیوع ویروس کرونا با توجه به جهش‌های این ویروس افزایش یافته و لازم است شهروندان با حساسیت بیشتری نکات بهداشتی را رعایت و همواره از ماسک استفاده کنند.

صلاح کوردستانی نماینده فرمانداری در ستاد مقابله با کرونا در مهاباد نیز گفت: تعطیلی ۲ بانک و انفصال ۳ مدیر شهرستان بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار جدی این ستاد قرار گرفته است.

او افزود: کار‌های مقدماتی برای تعطیلی ۳ پست بانک مهاباد نیز بدلیل عدم رعایت پروتکل‌ها شروع شده است و سخت‌گیرانه‌تر با اماکنی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.