محمدی گفت: کالا‌های اساسی موردنیاز ایام پایانی سال و نوروز در قم پیش‌بینی و اقدام لازم برای تامین اقلام انجام شده‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سعید محمدی سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: مجوز جذب کالا‌های اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال و نوروز در قم دریافت شده‌است و هیچ گونه نگرانی برای تهیه و توزیع کالا‌های اساسی در این استان وجود ندارد.

محمدی افزود: پیش بینی‌های لازم برای عرضه کالا‌های اساسی در سطح استان صورت پذیرفته است تا متقاضیان بتوانند به کالا‌های مورد نظرشان در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز با سهولت بیشتر دسترسی داشته باشند.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم  تصریح کرد: در همین راستا به منظور تنظیم بازار ایام پایان سال استان، مقدار یکهزار و ۴۷۰ تن شکر، ۵۰۰ تن برنج هندی دانه بلند و ۵۰۰ تن برنج تایلندی برای مصارف خانوار و نیز مقدار سه هزار و ۶۰۰ تن شکر برای مصارف صنف و صنعت در قم تخصیص داده شده است.

محمدی گفت: قیمت هر کیلوگرم شکر برای مصرف کننده ۸۷ هزار ریال، قیمت هر کیلوگرم برنج هندی دانه بلند ۱۸۵ هزار ریال و قیمت هرکیلوگرم برنج تایلندی ۱۲۵ هزار ریال اعلام شده‌است.

او افزود: همواره سطح ذخایر کالا‌های اساسی را در استان قم به میزان قابل قبول حفظ می‌کنیم تا در تامین و توزیع این کالا‌ها مشکل خاصی به وجود نیاید و مردم بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم یادآورشد: همچنین فرآیند تامین، تخصیص، حمل و توزیع آرد در استان قم به خوبی در جریان است و همه امور در این بخش مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار