رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج گفت: ستاد تنظیم بازار استان تمهیدات لازم را برای بازار میوه شب عید پیش بینی کرده است.

احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های روستایی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که ستاد تنظیم بازار استان تمهیدات لازم را برای بازار میوه شب عید پیش بینی کرده است، گفت: بالغ برپنجاه غرفه شهرداری کرج تمام آمادگی لازم را برای توزیع میوه نوروزی به قیمت دولتی را دارند و نزدیک به دوهزار تن میوه برای توزیع آنان تامین و ذخیره سازی کرده ایم.

او افزود: بیست جایگاه توزیع موقت میوه در سطح شهر و در هرمنطقه دو جایگاه، درنظر گرفته شده است تا توزیع میوه در فضای باز انجام شود.

خیری گفت: بازارهای میوه شهرداری کرج فقط در روز اول نوروز تعطیل است و فروش میوه با نرخ دولتی تا بیستم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

او با بیان این که جایگاه های موقت از جمعه این هفته فعالیت خود را اغاز خواهد کرد، افزود: توزیع مرغ دولتی در ده بازار شهرداری متمرکز شده بود اما اکنون این مرغ ها در دویست و پنجاه واحد صنفی نیز توزیع می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
بله بله نگران نباشند دست تون به میوه ها نمیرسه اصلا میوه ضرر داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
ما نگران بازار نیستیم ما نگران قیمتای بازاریم.