فرآیند ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: فرآیند ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز شد.

او افزود: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر می‌توانند از طریق اپلیکیشن بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی پیشنهاد می‌شود داوطلبین از طریق اپلیکیشن و دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام کنند و پس از دریافت کد رهگیری برای تایید نهایی به فرمانداری‌ها مراجعه نمایند.

مردانی اضافه کرد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام گواهی عدم سوء پیشینه (که بیش از سه ماه از تاریخ صدور آن نگذشته باشد)، شناسنامه عکس دار، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، اصل کارت ملی و تصویر آن، کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرک دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان، یک قطعه عکس و اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌ها اسلامی، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری است.

او ادامه داد: مدرک تحصیلی که برای ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر نیاز است در شهر‌های تا ۲۰ هزار نفر جمعیت مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا معادل آن و شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر مدرک تحصیلی لیسانس است که در زمان ثبت نام باید اصل مدرک تحصیلی را ارائه دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار