رونمایی از اولین پلتفرم بومی بازار معاملات ارز در مشهد

اولین پلتفرم بومی بازار معاملات ارز توسط یک شرکت دانش بنیان مشهدی برای اولین بار در کشور به صورت کاملا بومی راه اندازی شده تا ریسک معاملات مالی را به صفر برساند.

مسعود جلالیان مدیر پلتفرم بومی ompfinex در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای اولین بار در ایران پلتفرم بازار معاملات رمز ارز‌ها با قابلیت ترید آزمایشی در ۱۲ فاز توسعه امروز رونمایی شد.


او افزود: با بررسی رمز ارز‌ها و بازار‌های جهانی با بازار ایران متوجه نقطه ضعف عدم وجود زیر ساخت آموزش و آگاهی از رمز ارز‌ها در پلتفرم‌های خارجی شدیم.


مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: عدم وجود این قابلیت از پلتفرم‌های خارجی و غیر بومی باعث ایجاد انگیزه برای کلاهبرداری رمز ارز‌ها می‌شود.


بیشتر بخوانید


جلالیان بیان کرد: متاسفانه ۷۰ درصد افراد فعال در این بازار‌ها با عدم شناخت کافی به این پلتفرم‌ها وارد می‌شوند که‌ می‌تواند علاوه بر ایجاد ناامنی در این فضا باعث خروج ارز از کشور شود.


او تصریح کرد: در پلتفرم ompfinex بازار معاملاتی شبیه سازی شده به این صورت که کاربر با ورود به این پلتفرم، کیف پولش شارژ می‌شود و دارایی مجازی پیدا می‌کند مرحله اول ورود کاربر به صورت آزمایشی است اگر به موفقیت راه را طی کرد وارد پلتفرم اصلی می‌شود.


مدیر و مبدع این پلتفرم بومی تاکید کرد: ویژگی منحصر به فرد این پلتفرم بومی، بعد از آموزش با بازار دمو کار را شروع‌ می‌کنند که این مسئله می‌تواند جلوی ضرر‌های مالی زیادی را بگیرد.


جلالیان اظهار کرد: این پلتفرم بومی ضمن ساماندهی در حوزه استخراج رمز ارز‌ها باعث می‌شود نقدینگی در پلتفرم‌های داخلی با ضریب امنیت بالا مورد استفاده قرار بگیرد.


او افزود: امنیت بالا از مهم ترین ویژگی این پلتفرم است که به محض ورود کاربر به سامانه دارایی‌های فرد تحت عنوان کیف پول سرد تعریف می‌شود این ویژگی از هرگونه قابل دسترس بودن و هک شدن توسط کلاهبرداران جلوگیری می‌کند.


مدیر شرکت دانش بنیان و مبدع این پلتفرم بومی ادامه داد: برای تشویق کاربران به این دمو باشگاه مشتریان برای اولین بار در خاورمیانه راه اندازی شده که طرح‌های تشویقی بسیاری را داراست.

 

انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
رمز ارز مگه غیرقانونی نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
احسنت بر شما