برای نخستین بار صورت گرفت؛

اذعان تل‎‌آویو به تهدید موجودیتی توانمندی موشکی حزب الله برای این رژیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اعترافی بی‌سابقه اعلام کرد موشک‌های نقطه زن حزب الله تهدیدی موجودیتی برای این رژیم است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاخبار، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای اولین بار اعتراف کرد قابلیت موشکی جنبش حزب الله لبنان می‌تواند موجودیت این رژیم را نشانه رود.

این اولین بار است که یک مقام رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کند که توانمندی موشکی جنبش حزب الله لبنان تهدیدی موجودیتی برای این رژیم است. اهمیت این مسئله از آنجا نشات می‌گیرد که این اعتراف بر زبان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در برابر کابینه و برگرفته از ارزیابی‌های امنیتی این رژیم جاری شد.

روزنامه الاخبار متذکر می‌شود بنی گانتس این اعتراف را در پاسخ به سوالات چالش برانگیز خبرنگاران یا در یک درگیری لفظی عنوان نکرد بلکه اذعان به توانمندی موشکی حزب الله در سخنرانی از پیش مدون شده او عنوان شد.

گانتس اذعان کرد که موشک‌های نقطه زن حزب الله به مرحله‌ای از توسعه کمی و کیفی رسیده که تهدیدی وجودی برای رژیم صهیونیستی است. او تلاش حزب الله برای ارتقای توانایی‌های موشکی خود از منظر برد و دقت را یادآور شد و البته در میانه اعترفات بی سابقه خود مدعی شد تل‌آویواجازه نمی‌دهد این توانمندی به گونه ای پیش رود که به تهدیدی وجودی برای این رژیم تبدیل شود.

اعتراف بی سابقه نفر شماره یک ارتش رژیم صهیونیستی به قابلیت موشکی حزب الله نشان از نگرانی‌های حاکم بر نهاد‌های تصمیم گیری سیاسی و امنیتی این رژیم در خصوص توسعه توانایی‌های نظامی حزب الله و محور مقاومت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۴:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
هی بنی گانتس : قال الله تعالی فی کتابه حق......فان حزب الله هم الغالبون......ونیز.....وان الله لایخلف المیعاد....بنابراین با شواهد متقن و محکم شماها یعنی مقامات خبیث و منحوس رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل 25سال آینده را نخواهید دید و در جنگ بعدی آینده به عصرحجر باز خواهید گشت.......تحقیق کنید ابابیل و سپاه ابرهه و سجیل چه بوده؟؟ فقط و فقط تا میتوانید به بارش سجیل فکر کنید..........
آخرین اخبار