«تلالو مهر» و «عهد شیدایی» نام دو نمایشی است که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «تلألو مهر» و «عهد شیدایی» نام دو نمایشی است که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

«تلألو مهر» در ۳ قسمت و «عهد شیدایی» در دو قسمت ۱۵ دقیقه ای، نمایش‌هایی هستند با موضوعات دینی که به نویسندگی فرزانه السادات دستغیبی و کارگردانی نورالدین جوادیان، توسط مهدیه تقی زاده تهیه شده است.

صدابردار این نمایش‌ها علی حاجی نوروزی و افکتور آن‌ها محمدرضا قبادی فر است.

احمد گنجی، سیما خوش چشم، علی میلانی، مهرخ افضلی، مهدی نمینی مقدم، ماندانا حسینی و شیما جان قربان از بازیگران این نمایش‌ها هستند.

در خلاصه «تلألو مهر» آمده است: لیلا، نوه ابوسفیان را علی ابن ابیطالب برای فرزندش حسین بن علی خواستگاری کرده، اما ابوسفیان به دلیل ترس جان دختر و مخالفت بنی امیه، با این کارموافق نیست...

و در خلاصه «عهد شیدایی» آمده است: قیس عاشق دختری است که از نظر خانواده اش هیچ مناسبتی با خاندان آن‌ها برای ازدواج ندارد…

«تلالو مهر» از ۲۳ تا ۲۵ اسفند و «عهد شیدایی» نیز ۲۶ و ۲۷ اسفند ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش موج اف ام ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز پخش خواهد شد.

«طوف کعبه» هم نام ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از رادیو نمایش پخش خواهد شد. این برنامه به نویسندگی و تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست و با اجرای فاطمه نیرومند، روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه در ساعت ۹ صبح از این شبکه پخش می شود. این برنامه ۹۰ دقیقه است و گزارشگر آن تینا میرکریمی است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار