مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریالی برای احداث هتل آپارتمان در شهرستان سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: برای احداث یک باب هتل آپارتمان در شهر توریستی سرعین بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی سرمایه گذاری شد.

او اظهار کرد: در راستای توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های اقامتی در شهر توریستی سرعین که سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است، هتل‌آپارتمان فاتحی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهر در دست احداث است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این هتل‌آپارتمان از نوع تبدیلی واقع در خیابان حجاب سرعین بوده که برای تکمیل و راه‌اندازی آن بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فلاحی اضافه کرد: این طرح که در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی خود را سپری می‌کند، با راه‌اندازی آن برای ۱۹ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

او دیگر پروژه احداث هتل‌آپارتمان را مربوط به طرح توسعه هتل‌آپارتمان طاووس در پارس‌آباد دانست و بیان کرد: برای این پروژه نیز ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات اجرایی خود را پسری می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح نیز در کنار توسعه ظرفیت اقامتی استان برای ۲۴ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.