رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : در یک سال گذشته هشت هزار و ۳۵۰ شغل توسط اصناف کرمانشاه ایجاد و بیش از پنج هزار شغل در این عرصه تثبیت شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : چرخ توسعه استان کرمانشاه در سال‌های گذشته در پیچ و خم حوادث طبیعی و دشمنی‌های خارجی متوقف نشد.

او به موضوع ساماندهی دستفروشان اشاره کرد و گفت : از سوی دیگر دستفروشان روند فعالیت را برای بازاریان دشوار کرده‌اند از این رو باید فکری شود تا هر ۲ قشر بتوانند فعالیت کنند.

رئیس سازمان صمت کرمانشاه افزود: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا استان باید در آستانه نوروز فکری برای دستفروشان شود تا در کنار حفظ پروتکل‌های بهداشتی درآمد این قشر ضعیف نیز تامین شود.

دارابی از استاندار کرمانشاه خواست تا ساز و کاری برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته شود تا علاوه بر حفظ نظم بازار، اصناف نیز متضرر نشوند.

اعتراض به فعالیت دستفروشان در بازار اصلی کرمانشاه

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه نسبت به فعالیت دستفروشان در بازار اصلی کرمانشاه اعتراض کرد و گفت: از یک ماه و نیم قبل برای ساماندهی دستفروشان نامه نگاری کردیم، اما تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

رضا سلیم‌ساسانی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای بازاریان به واسطه فعالیت دستفروشان، گفت: می‌توانیم پارک شاهد و چهار هزار متر فضای نمایشگاهی را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا به عنوان بازار روز و محلی برای کسب درآمد دستفروشان استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.