سردار شرفی گفت: تیم‌های حفاظتی از کشور‌های همسایه هر ماه توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آموزش‌های مختلف می‌بینند.

سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در مقر حفاظت از شخصیت‌های پلیس، شخصیت‌ها طبقه بندی شده اند و از سطوح بالاتر تا سطوح پایین‌تر هستند.

وی ادامه داد: بخشهایی که در سطح راهبردی هستند، توسط همکاران ما در سپاه پاسداران حفاظت می‌شوند و سایر همکاران که از سطح راهبردی، پایین‌تر هستند توسط همکاران خودمان در نیروی انتظامی محافظت می‌شوند.

سردار شرفی بیان کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی که مسئولیت حفاظت از برخی از شخصیت‌ها بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است تاکنون مشکلی ایجاد نشده است و در حوزه حفاظت از شخصیت‌ها خللی به وجود نیامده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت:  با اغلب کشور‌ها در سراسر دنیا تعاملات پلیسی داریم و با بسیاری از کشور‌ها تفاهم نامه‌های آموزشی به امضا رساندیم که یکی از تفاهم نامه‌ها در زمینه آموزش منابع انسانی است و تجربیات، ظرفیت و توانمندی‌های پلیس جمهوری اسلامی را در اختیار دیگر کشورها قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های حفاظتی از کشور‌های همسایه ماهانه توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آموزش‌های مختلف را می‌بینند، افزود: این آموزش‌ها در بخش‌های مختلف دانشگاهی، مهارتی، شناختی و ادراکی است و تعامل و همکاری خوبی با سایر کشورها داریم.

سردار شرفی با بیان اینکه مبادله دوره‌ها، آموزش‌ها و تجربیات با کشور‌ها سایر کشورها را داریم گفت: متقابلا ما هم در کشور‌های دنیا حضور داریم و روابط دیپلماتیک پلیسی بسیار فعال است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار