تیم پیکان در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، به مصاف استقلال خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های پیکان و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

پیکانی‌ها در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن جدید جذب کرده اند.

مسلم مجدمی، آرمان قاسمی، محمد پاپی و علی قربانخانی بازیکنانی هستند که با جدایی از تیم‌های المعیذر قطر، نساجی مازندران، سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان در نقل و انتقالات زمستانی به جمع خودروسازان اضافه شدند.  

این در حالی است که کادرفنی پیکان از آنچه "جنگ نابرابر" در نقل و انتقالات خوانده، انتقاد کرده و پیشنهاد‌های نجومی تیم‌های متمول را مانع از جذب بازیکنان مستعد لیگ یکی که مدنظر این تیم بودند، دانسته است.  

پیش از این مهدی تارتار لیست نقل و انتقالاتی خود را به مسئولان باشگاه پیکان ارائه کرده بود، اما منابع مالی محدود این باشگاه و ناتوانی در رقابت با تیم‌های متمول لیگ برتری باعث شد تا هیچ بازیکن درجه یکی راهی پیکان نشود.


بیشتر بخوانید


همین شرایط کادرفنی کنونی پیکان را به سمت استفاده از بازیکنان جوان سوق داده و مهدی تارتار و دستیاران او به ناچار رو به استفاده از بازیکنان کم سن و سال آکادمی در ترکیب اصلی پیکان آورده اند.  

طبق صحبت‌های حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، سیاست خودروسازان در بازی با استقلال استفاده از همین بازیکنان جوان است، اما تغییری که احتمال دارد در ترکیب پیکان رقم بخورد، به کار گرفتن ۴ بازیکن تازه وارد این تیم در ترکیب برای بازی با استقلال است.  

دیدار ۲ تیم ساعت ۱۷:۳۰ فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار