از امروز تا پایان روز جمعه از ورود خودرو‌ها با پلاک های غیربومی به استان قم جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سلیمان پور، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در جلسه امروز ستاد بحران گفت: بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز بیستم اسفند تا پایان روز جمعه بیست و دوم اسفندماه  از ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

 او با اشاره به تعطیلات پیش رو در روز‌های آینده گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای جلوگیری از تجمع افراد و حفظ سلامت جامعه ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همچنین از تعطیلی آرامستان‌های استان در پنجشنبه آخر سال خبر داد وگفت: در پنجشنبه آخر سال با توجه به احتمال تجمع در آرامستان‌ها تمامی این اماکن در شهر‌ها و روستا‌های تابعه به حالت تعطیل کامل درخواهند آمد و مردم از ایجاد هرگونه اجتماع در این اماکن پرهیز کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار که امروز و در غیاب استاندار ریاست جلسه ستاد بحران را به عهده داشت گفت: در روز‌ها و هفته‌های آینده با مناسبت‌ها و اعیاد بسیاری پیش رو هستیم و در صورتی که مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند می تواند عاملی برای شیوع گسترده بیماری باشد.

او در ادامه از جوانان و نوجوانان خواست در چهارشنبه آخر سال به احترام کشته شدگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از هرگونه آتش بازی و ایجاد تجمع در این روز خودداری کنند.

سلیمان پور همچنین از ادامه طرح محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها خبر داد وگفت: در مناطقی که در دسترس دوربین‌های ثبت تخلف نیستند، گشت‌های نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی و پلیس راهور افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار