نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: هدف فرهنگ غرب و بیگانه، متلاشی نمودن بنیان خانواده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بافق به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد با اشاره به فرهنگ غرب و فرهنگ انسانی که از آن نشات گرفته است، گفت: کشور‌های غربی، انسان را برای لذت بردن و استفاده از خواسته‌های خود می‌پندارند و حقوق بشر و کرامت انسانی را نادیده می‌گیرند.

آیت الله محمدضا ناصری افزود: فرهنگ اسلامی، فرهنگی است که برای انسان و روحیات آن ارزش قائل می‌شود و برای به کمال رسیدن و فطرت الهی انسان هدف دارد.

او حفظ کیان خانواده و توکل بر خدا را شاخصه فرهنگ اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: هدف فرهنگ غرب و بیگانه متلاشی نمودن بنیان خانواده است.

آیت الله ناصری نقش شورای فرهنگ عمومی را در تبیین فرهنگ عمومی جامعه مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی باید از افراد باتجربه، اندیشمند و صاحب ایده استفاده کرد تا بتوانند موضوعات جامعه را تحلیل و تجزیه کنند.

امام جمعه یزد با تاکید بر فلسفه شورای فرهنگ عمومی گفت: هدف از تشکیل این شورا، پیاده سازی فرهنگ اسلامی در جامعه و دوری از فرهنگ بیگانه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.