پیش بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران نام نویسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی بابایی کارنامی سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران در نشست آموزش و توجیهی اعضای هیات نظارت شهر‌های استان با پیش بینی نام نویسی بیش از ۴۰ نفر در این انتخابات گفت: با توجه به حجم بالای ثبت نام، بررسی پرونده‌ها هرچند سخت‌تر می‌شود، اما با دقت بررسی خواهد شد.

او با بیان اینکه در مازندران در کنار انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را نیز داریم افزود: در بررسی صلاحیت کاندیدا‌های شورای شهر و روستا، این دوره مراجع استعلام از ۴ مرجع به ۶ مرجع افزایش یافت و شورای نگهبان و سازمان اطلاعات سپاه نیز به خوبی نقش آفرین هستند.


بیشتر بخوانید
چهار روش برای نامنویسی داوطلبان شورا‌ها


سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران آراء مردم را حق‌الناس دانست و گفت: صیانت از آرای مردم وظیفه برگزار کنندگان انتخابات است.

جلسه آموزشی و توجیهی اعضای هیات نظارت شهرستان‌های مازندران به صورت ویدئو کنفرانسی از محل هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با شهرستان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.