رئیس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان کشور گفت:ما امروز به همراه مسئولین محترم از یک باب شرمنده مردم هستیم، چون از بابت شرایط بد اقتصادی و توزیع نامناسب اقلام معیشتی در بازار در سختی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عباس تابش رئیس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان کشور بابیان اینکه ما امروز به همراه مسئولین محترم از یک باب شرمنده مردم هستیم، چون از بایت شرایط بد اقتصادی و توزیع نامناسب اقلام معیشتی در بازار در سختی هستندگفت:این حق مردم است، از سویی باید تفکیک وظایف در حوزه‌ها انجام شود به همین جهت از مردم عزیز و مقام معظم رهبری معذرت می‌خواهیم.


او افزود:امروز بررسی‌هایی که در سطح شهر تهران داشتیم، بحث تنش مرغ به حداقل خود رسیده، بحثی در خصوص قند در استان بود که قرار شد اصلاح قیمت شود تا به قیمت مصوب برگردانده شده و ۱۰۵۰۰ تومان باشد، و هر عددی غیر از این، خلاف محرز قانون است و بدترین برخورد رو با او خواهیم داشت.

اوافزود:امروز باکمک مردم عزیز باید انسان‌های محتکر و گرانفروش را به سازمان تعزیرات و قوه قضائیه معرفی کنیم تا با عنوان اخلال در نظام اقتصادی ارجاع داده شوند.

اوتصریح کرد:کسانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتند و کالای خود را به قیمت مصوب به مردم دادند از آن‌ها سپاسگزاریم،همه گیرندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی باید بدانند کالای خود را در شبکه منتخب توزیع کنند.

رئیس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان کشور گفت:ما دست بوس اصناف و بازاریانی که پشت نظام اسلامی و انقلاب ایستادند هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.