به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت : استاندار کرمانشاه هشت بار در مرکز پاسخگویی سامد حاضر شده و به حدود ۳۰۰ تماس تلفنی شهروندان استان پاسخ داده و به مشکلات آنان رسیدگی کرده است.
او درباره اینکه حل چند درصد از مشکلات مطرحشده به نتیجه میرسد، گفت : بیشتر دستورهایی که استاندار کرمانشاه درباره مشکلات مردم صادر میکند، عملیاتی میشود.
او افزود: دسترسی سخت به مسئولان ارشد و مدیران کل و فاصله آنها با مردم عادی همواره یکی از گلایههای شهروندان است، اما استمرار دیدارهای حضوری و شنیدن بی واسطه دغدغههای مردمی بویژه از سوی مدیران ارشد، میتواند این شکاف کمتر کند .
انتهای پیام/د