از سری رقابت‌های جام حذفی کشور، امروز مس کرمان و گل گهر در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: گل‌گهر سیرجان و مس کرمان امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم می‌روند.

او افزود: این دیدار که از سری مسابقات جام حذفی به شمار می‌رود به صورت زنده از شبکه استانی کرمان پخش می‌شود.

امیرخسروی به اسامی داوران و ناظر دیدار جام حذفی گل گهر سیرجان و مس کرمان اشاره کرد و بیان داشت: سید رضا مهدوی به همراه امیررضا آشورماهانی به عنوان کمک‌داور اول، محمدصالح عرب آبادی کمک‌داور دوم و معین ایزدی داور چهارم این دیدار را قضاوت می‌کنند و ناظر داوری هم علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان است.

او در بخش دیگری از سخنانش به بازی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و مس نوین کرمان اشاره و تصریح کرد: در مرحله یک شانزدهم جام حذفی که روز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود، مس نوین کرمان و پرسپولیس هم از ساعت ۱۵ فردا با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: داوری این دیدار به محمد حسین ترابیان سپرده شد، این درحالیست که طبق اعلام قبلی کمیته داوران، قرار بود عباس راکی این مسابقه را قضاوت کند. 

او افزود: مرتضی یوسف شهریاری کمک‌داور اول، مازیار معتمد نیا کمک‌داور دوم و رضا قاسمی داور چهارم بازی مس نوین کرمان و پرسپولیس هستند و ابوطالب طاهریان نیز بر بازی نطارت دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار