مربی تیم فوتبال استقلال گفت: رقابت‌های جام حذفی بسیار سخت‌تر از بازی‌های لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار مقابل پیکان در چارچوب رقابت های جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و با توجه به شناختی که از پیکان داشتیم می‌توانم بگویم این تیم بسیار منسجم و محکم است.

او ادامه داد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و باید در این دیدار‌ها با دقت بازی کرد و یک اشتباه منجر به حذف یک تیم می‌شود. بازی سخت به نفع ما تمام شد. پس از گلی که دریافت کردیم بازی سخت شد، اما با تعویض‌ها توانستیم حملات تیم پیکان را خنثی کنیم. جا دارد به تارتار تبریک بگویم که بدون مهره کلیدی تیم بسیار خوبی را درست کرده است.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره تعویض‌های این تیم در دیدار مقابل پیکان بیان کرد: از تعویض‌ها راضی بودیم. همین که بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند کافی است. خوشبختانه در ۲ بازی اخیر هر بازیکن تعویضی در زمین با تمام توان بازی کرده است.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره شادابی این تیم گفت: ما هنوز کار زیادی نکردیم و این تیم جا دارد بهتر شود. موفقیت‌های اکنون ثمره فکری و کادر قبلی است و از طرف خودم و مجیدی از کادر قبلی تشکر می‌کنیم.

او درباره وضعیت استقلال در نقل و انتقالات گفت: هیئت مدیره قول داده اند تا سه شنبه هفته آتی پنجره را باز کنند تا ۲، سه بازیکن جدید جذب کنیم.

مربی استقلال افزود: شیخ دیاباته تقاضای مرخصی کرده و پس از بازی امروز به تعطیلات می‌رود و سوم یا چهارم فروردین به ایران باز می‌گردد.

کمالوند  در پایان گفت:بازی‌های سختی پیش رو داریم و در سه جبهه باید بجنگیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار