ابول نژادیان بهار ۱۴۰۰ را زمان تزریق واکسن کرونا به عموم مردم خوزستان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: عموم مردم خوزستان تا بهار ۱۴۰۰ واکسینه می‌شوند، اما تا زمان انجام این کار باید شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت جدی رعایت شود.

او با بیان اینکه سالمندان از گروه‌های هدف و آسیپ پذیر هستند و با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت، باید واکسیناسیون آن‌ها انجام می‌شد، اظهار کرد: امروز به ۲۴۰ نفر از سالمندان و پرسنل سرای سالمندان خوزستان واکسن کرونا دریافت کردند.

ابول نژادیان مجموع سالمندان و پرسنل آن را ۴۵۰ نفر عنوان کرد و بیان داشت: امروز برای نیمی از این افراد تزریق واکسن انجام شد و مابقی طی یکی، ۲ روز آینده نیز واکسن دریافت خواهند کرد، ضمن اینکه فردا محموله جدید واکسن کرونا وارد استان می‌شود که به پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص، ام اس، تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی و پرخطر تزریق خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: برای جلوگیری از انتشار بیماری، انتظار داریم که مردم از ورود و خروج به شهر‌های قرمز خودداری کرده و در تعطیلات نوروز سعی کنند در خانه‌های خود بمانند، زیرا در پیک سوم بیماری، سن ابتلا پایین‌تر و واگیری آن شدیدتر است که امیدواریم با انجام واکسیناسیون و رعایت اصول بهداشتی شاهد شرایط بهتری در خوزستان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.